Nasze zajęcia

Opisy zajęć:

Zajęcia jogi ze względu na poziom :

Kurs Jogi dla początkujących (Mariusz) – kurs dla osób, które nigdy nie ćwiczyły jogi lub miały długą przerwę od aktywności fizycznej. Na kursie wprowadzane są stopniowo asany od łatwych do bardziej skomplikowanych. Uczymy się prawidłowej postawy ciała, prawidłowego oddechu i łączenia go z aktywnością fizyczną ciała. Kurs prowadzi do opanowania ok. 40 asan i pozwala uczestniczyć w grupach o wyższym stopniu zaawansowania.

Joga 0/1 (Mariusz)– przeznaczona dla osób po kursie jogi dla początkujących

Joga 1 (Mariusz)- grupa średnia

Joga kolorowa (Mariusz) – najbardziej zaawansowana grupa 


Zajęcia Pilates (Kamila):

Wtorek 18:00 „pilates dla średniozaawansowanych – sprzęt i mata”

Zajęcia te przeznaczone są dla osób znających już zasady metody pilates (pozycja neutralna, oddech, mięśnie środka) i
praktykujących ją regularnie od przynajmniej trzech miesięcy.
Podczas tej lekcji bawimy się już ruchem i ćwiczeniami pilatesowymi, szukamy wyzwań i płynności ruchu.
Ćwiczymy albo na samej macie, albo używając drobnego sprzętu: małych i dużych piłek oraz rollerów.
Użycie sprzętu sprawia, że ćwiczenia pilatesowe zyskują nowy wymiar i pojawiają się wyzwania związane ze specyfiką danego
sprzętu (np. utrzymanie balansu na dużej piłce). Mata pozwala wrócić „do korzeni” i pracować z ciężarem własnego ciała.

Czwartek 18:00 „pilates relaks + zdrowy kręgosłup”

Zajęcia przeznaczone są dla osób chcących się odprężyć i wyciszyć, a jednocześnie delikatnie popracować
nad swoim kręgosłupem i postawą ciała.
Lekcja ta jest dużo spokojniejsza niż wtorkowa średnio-zaawansowana, pojawia się na niej dużo ćwiczeń rozluźniających
i oddechowych. Nie ma na niej za to ćwiczeń stanowiących duże wyzwanie dla kręgosłupa jak np. roll up, czy zaawansowana
setka.
Po tych zajęciach odpręża się nie tylko ciało, ale też umysł – właśnie dlatego pilates jest nazywany treningiem dobrego
samopoczucia!

Jednocześnie serdecznie zapraszamy na cykliczny 2- miesięczny kurs z podstaw metody pilates, który pozwala na rzetelne
zapoznanie się z tym systemem ćwiczeń i wyciągnięcie z niego wszystkiego co najlepsze!


Joga z duszą –  prowadzi Marta
Recall Soul Connection-2.png

Grupa jest otwarta i każda osoba zarówno początkująca jak i doświadczona w jodze odnajdzie coś dla siebie 🙂 Podczas sesji trwającej 1h 15min poruszamy się w świadomym i uważnym tempie. Praktykujemy asany w wariantach dostępnych dla każdego, takie w których czujemy się komfortowo przytrzymując je dość długo by rozpoznać jak różne pozycje oddziaływują na nasze ciało, psychikę i energetykę oraz by osiągnąć stan spokoju i stabilizacji ciała, oddechu i umysłu. Skupiamy się przede wszystkim na odbiorze wewnętrznym wszelkich wykonywanych ruchów – przy zamkniętych lub przymkniętych oczach najczęściej jak to możliwe by uniknąć wszelkich rozproszeń uważności. Taka praktyka uczy nas samoobserwacji, delikatności i wyrozumiałości w stosunku do ciała, samoświadomości, koncentracji na jednej czynności na raz, świadomego bycia w Tu i Teraz. Pogłębia świadomość ciała i emocji, które się w nim pojawiają. Wspiera w wejściu w interakcję z częściami nas samych, w których znajdują się wszelkie zastane emocje, uczucia, traumy, blokady energetyczne manifestujące się w sferze materialnej jako ból, dyskomfort, brak czucia w danym miejscu, ucisk, mrowienie czy wszelkie inne zaburzenia określane mianem choroby.

Wchodzenie w kontakt ze sobą poprzez Świątynie Ciała – w pełnej akceptacji z miłością i wyrozumiałością daje możliwość odbioru, przetworzenia, wyciągnięcia wniosków z przekazów i informacji jakie nieustannie dostajemy z poziomu fizycznego/cielesnego. Te cenne informacje możemy interpretować jako mapę prowadzącą do wnętrza – do odkrywania podświadomości i uzdrawiania wszelkich wzorców, traum, nakładek, zniekształceń, zaburzeń,  oddziaływujących jako negatywne filtry teraźniejszości. Taka praktyka prowadzi do zrozumienia czego nam potrzeba by funkcjonować w zdrowiu, w radości Istnienia, w pełni swej mocy.

By ukoronować praktykę ruchową na końcu przewidziana jest chwila uważności w pozycji siedzącej lub leżącej, w ciszy i głębokiej samoobserwacji pozwalamy sobie na absorpcję i zbalansowanie wszelkich energii, które pojawiły się podczas ruchu. Aby wejść w stan głębokiego relaksu i rozmiękczenia stosowane są różne techniki mentalne, oddechowe, mantry, wizualizacje wspierające w wyciszeniu umysłu by odnaleźć swoje centrum w świadomej obserwacji, by połączyć się ze swoją Duszą, by odnaleźć wewnętrzne poczucie bycia na miejscu, by otworzyć się na odkrywanie siebie, swoich potrzeb, darów Duszy, swojego najwyższego potencjału i by na tym najwyższym potencjale budować zdrową, szczęśliwą, pełną miłości rzeczywistość.

Jeśli czujesz, że te zajęcia z Tobą rezonują dokonaj rezerwacji miejsca w recepcji Ogrodu Harmonii, przez facebooka, telefon lub mailowo.